Jegens Shurgard Mij is ter ore gekomen dat er zonder mijn medeweten en toestemming een garage box op mijn naam is gezet bij uw instelling. Ik heb facturen ontvangen en wanneer ik om opheldering vroeg, werd ik met onbeschoftheid en dreigementen behandeld. Dit vormt een ernstige inbreuk op mij als consument. in de wet Het recht op transparante informatie, eerlijke marketing en contractuele eerlijkheid heeft u bij deze geschonden.Daarnaast heeft er op 17 december 2024, tussen 12:00 en 13:00 uur, een inbraak in mijn auto plaatsgevonden, wat resulteerde in aanmerkelijke schade. Deze gebeurtenis leidde tot extra financiële lasten en stress,
Jegens Shurgard dien ik bij deze een officiële klacht in. Mij is ter ore gekomen dat er zonder mijn medeweten en toestemming een garage box op mijn naam is gezet bij uw instelling. Ik heb facturen ontvangen en wanneer ik om opheldering vroeg, werd ik met onbeschoftheid en dreigementen behandeld.
Dit vormt een ernstige inbreuk op mijn consumentenrechten zoals vastgelegd in de Nederlandse Wet op de consumentenkoop (artikel 7:5 BW) en de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel (artikel 9). Het recht op transparante informatie, eerlijke marketing en contractuele eerlijkheid heeft u bij deze geschonden.
Daarnaast heeft er op 17 december 2024, tussen 12:00 en 13:00 uur, een inbraak in mijn auto plaatsgevonden, wat resulteerde in aanmerkelijke schade. Deze gebeurtenis leidde tot extra financiële lasten en stress,
Ik schrijf om formeel een klacht in te dienen tegen het bedrijf Inbox Storage en om een onderzoek te verzoeken naar hun zakelijke praktijken, die misleidend en mogelijk uitbuitend lijken.
Ik heb een opslagdienst geboekt bij Inbox Storage, die niet op de gevraagde datum werd geleverd. Desondanks ben ik herhaaldelijk en agressief lastiggevallen via telefoon en e-mail met verzoeken om betaling. Deze communicatie is voortgezet ondanks het feit dat het bedrijf er niet in slaagde de dienst te leveren die ik had geboekt.
Bij verder onderzoek heb ik ontdekt dat veel andere klanten soortgelijke, en in sommige gevallen slechtere, ervaringen hebben gehad. Er lijkt een verontrustend patroon te bestaan van misleidende aanbiedingen, onrechtmatige facturering en doorverwijzing naar incassobureaus. Ik ben van mening dat Inbox Storage mogelijk werkt volgens een bedrijfsmodel dat is ontworpen om klanten opzettelijk te misleiden en hen vervolgens agressief te achtervolgen voor betalingen, zelfs in gevallen waarin de diensten niet zijn verleend.
Als journalist voor de BBC onderzoek ik deze praktijken momenteel in meer detail, omdat de situatie aanleiding geeft tot ernstige zorgen over consumentenrechten en mogelijke fraude. Gezien de ernst van deze problemen volg ik de Nederlandse Consumentenbond met klem om Inbox Storage te onderzoeken, met als doel andere consumenten te beschermen tegen het slachtoffer worden van soortgelijke praktijken.
Ik zou het op prijs stellen als u deze klacht erkent en bevestigt dat er een onderzoek zal worden ingesteld. Neem gerust contact met ons op als u aanvullende informatie of documentatie nodig heeft.
Vorig jaar reed een man zomaar onze gehuurde box binnen. Ondanks jarenlange huur bij Allsafe kregen we nauwelijks hulp om de identiteit van de man te achterhalen, terwijl zij die wel kenden. De via Allsafe afgesloten verzekering wees onze claim mondeling af. Allsafe verwees ons naar de bestuurder en na een lange zoektocht lukte het ons de dader te vinden. Die verzekering wees de claim echter af omdat er water op de vloer lag. Eindresultaat: schade blijft onvergoed.
Allsafe blijkt alleen goed te zijn in het incasseren van geld, maar niet in het afhandelen van schadeclaims. Hier moet je dus absoluut niet zijn. Oh ja, en de schade aan hun box (door ons gehuurd) hebben zij wel lekker verhaald op de klant voor wie de bestuurder iets kwam ophalen... makkelijk hè?
Het leek zo'n mooie en gemakkelijke oplossing om even tijdelijk spullen op te slaan en Inbox Storage profileert zich ook als ideale oplossing met medewerkers die je graag van dienst zijn op het moment dat je een dienst bij ze af wilt nemen.
Maar schijn bedriegt klaarblijkelijk. Vanaf het moment dat de spullen opgehaald werden, door een vriendelijke en behulpzame chauffeur dat dan weer wel, was duidelijk dat er niet de juiste 'box' was besteld en dat dit opgeschaald moest worden. Prima, geen probleem als dit anders uitvalt en begrijpelijk. Echter heeft de chauffeur een andere oppervlaktemaat aangegeven dan er uiteindelijk op een vervolgfactuur binnen kwam. Zonder duidelijke tekst en uitleg is er een factuur met een hoger oppervlaktemaat gestuurd dan afgesproken bij het ophalen.
Toen ik hierover contact heb gezocht werd het al snel duidelijk dat de klantenservice van Inbox Storage geen zin heeft in het assisteren van hun klanten maar een rigide en starre houding aan te nemen, als ze tenminste uberhaupt al reageren op berichten.
Zo vaak heb ik contact gezocht over geschillen aangaande facturen en geprobeerd om hier een schappelijke oplossing voor te vinden aangezien er onterecht een hoger bedrag werd gefactureerd dan de afgesproken dienst die aangegaan is bij het ophalen van de spullen.
Normale communicatie vanuit de klantenservice van Inbox Storage had deze afwikkeling snel en gemakkelijk kunnen maken maar door hun gebrek aan kundigheid of uberhaupt de zin om hun werk te doen heeft ervoor gezorgd dat ze mij honderden euro's extra hebben afgetroggeld en daarnaast heb ik nog steeds mijn spullen niet eens terug.
Ik vind de manier van handelen zo schandalig dat ik mij wel genoodzaakt heb gezien om hier een review over te schrijven.
Doe met de informatie wat je wilt maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. Had ik zelf maar beter de reviews over dit bedrijf gelezen, dan had ik nooit met Inbox Storage in zee gegaan en had ik mijzelf een hele hoop tijd, moeite en vooral een hoop geld kunnen besparen.
Inbox storage wees gewaarschuwd! Een grote boevenbende. Om binnen te komen zijn ze poepvriendelijk. Alles kan voor een schappelijke prijs, maar dan! Telkens komen ze ermee dat er weer een bedrag bij komt. Dan moet je weer aanbetalen je krijgt geen offertes helemaal niks. Boos gebeld zogenaamd beweren ze dat de gesprekken zijn opgenomen een grote leugen! Wij hebben schijnbaar goedkeuring gegeven. Geen offertes gehad ! Hun beweren van wel want we zouden de mails 10 x geopend hebben. Grrrr ben zo boos. 😡 €563 armer krijg je geld niet terug. Ga er absoluut niet mee in zee! Pak een erkende verhuizer.
Extremly bad experience with this storage. Zero flexibility, boxes damaged, clothes and everything seems to be in a very humid place. They say your stuff are in Amsterdam and actually they put it in Amersfort. Expensive obviosly having in mind all above. I would give zero but as that is noy an option i will justify this one star with the fact that they are reoly to emails and phone calls.
I had around €3000 euros of tools stolen and had items returned loose or out of their original sealed boxes many damaged. The locks were broken from my tool boxes and four other tool boxes were never returned. I hope nobody else will have a similar experience.
Zwakke punten Terrible customer service, Theft of goods.
Hier niet je spullen opslaan of verhuizen!!! Ik heb honderden euros aan schade door dit bedrijf!!
Ik hoop dat iedereen voordat je overweegt hiermee in zee te gaan deze review leest zodat je kan voorkomen dat jou hetzelfde als mij overkomt, dat wens je niemand.
Er is een kledingkast van 500 euro compleet onbruikbaar terug afgeleverd, tijdens het verhuizen is er een hele boel beschadigd, hoe de spullen in de karren worden opgeslagen geeft veel schade en er is tijdens het overbrengen heel onvoorzichtig omgegaan met de spullen, muren zijn beschadigd, servies ondanks correct ingepakt allemaal stuk gegaan. Als je een schadeclaim indient zeggen ze dat het je eigen schuld is. Bovendien is door de verhuizers airpods van de keukentafel meegenomen. daarna tijdens de afhandeling word je respectloos behandeld, ze zetten geen namen in de emails. Dit bedrijf heeft mij veel verdriet gebracht en geld gekost.
Na een akkoord te hebben gegeven per email op een offerte, wilde ik 8 dagen later toch afzien van het huren van de opslag. Dit kon alleen als ik 75% van de totale kosten betaalde. In de door hen voorgestelde voorwaarden stellen ze af te zien van het herroepingsrecht, echter dit kan natuurlijk niet. Inbox Storage stelt zo eigen regels om onwetende klanten zoveel mogelijk geld af te troggelen voor diensen waarvoor nooit is betaald. Daarnaast respecteren ze de Nederlandse wetgeving niet die stelt waarin het recht om af te zien van de koop 14 dagen na aankoop geldig is. Ga niet met Inbox in zee!
Nadat ik een terugbreng afspraak had ingepland (full service) kreeg ik op de dag van de bezorging een e-mail dat de bezorging geannuleerd moest worden wegens (let op): overcapaciteit.
Ik zou de dag erop een e-mail ontvangen zodat ik wederom kon kiezen uit een nieuwe datum.
Inmiddels zit al 27 dagen te wachten op deze e-mail en nadat ik de eerste keer had gebeld over de status kon de beste dame mij niet veel vertellen behalve dat planning zou 'proberen' mij 'naar voren te schuiven' in de planning.
Uiteraard gingen hier ook weer wat dagen overheen zonder dat je op de hoogte wordt gehouden dus ik belde maar weer eens een keer en dit keer werd mij medegedeeld ze mijn spullen kwijt zijn geraakt.
Met andere woorden: het is dus nooit overcapaciteit geweest maar hebben dit als excuus gebruikt.
Wees dan eerlijk want uiteindelijk was ik er toch achter gekomen.
Hun excuus was: tijdens het overgaan naar een nieuwe systeem is uw unit nummer niet meegegaan in het nieuwe systeem. Of deze uitspraak waar is laat ik even in het midden maar ok, ik gaf ze het voordeel van de twijfel.
U begrijpt dat ik hierna wederom geen enkele update kreeg over de zoektocht naar mijn spullen en jawel... vorige week belde ik weer en kreeg ik te horen dat ze halverwege waren met zoeken.
We zijn een week verder en vanmorgen heb ik voor het laatst contact met ze gehad, telefonisch en per chat en ik was vandaag zo pissen off!
De medewerkster vroeg naar mijn ID-nummer en die had ik niet bij de hand.
Ik vroeg of ze niet kunnen zoeken op achternaam, maar dat kunnen ze niet want ze hebben een ID-nummer nodig.
Ok, prima maar dan kunnen jullie toch wel zoeken op postcode en huisnummer?
Nou nee, dat kunnen wij niet want wij hebben echt uw ID-nummer nodig...
WTF is dit voor waardeloos en amateuristisch bedrijf dat je niet eens de klantgegevens kan opzoeken op naam en/of postcode...
Los daarvan heb ik vandaag geen antwoord gekregen hoever ze al zijn met zoeken naar mijn spullen: er wordt vandaag of morgen contact met u opgenomen.
Ik heb vandaag wel geeist dat ze mijn 150 Euro bezorgkosten moeten crediteren en ik stuur ze nog een e-mail dat ik alvast een compensatie wil omdat ze mijn spullen zijn kwijtgeraakt.
Zo te lezen zijn er meerdere mensen geweest met hele slechte ervaringen en persoonlijk raad ik iedereen af om je spullen hier op te slaan.
Huur liever een opslag bij een ander bekend/erkend bedrijf want dat bespaart je heel veel ellende!
Zwakke punten Telefonisch lang in de wacht
Komen hun afspraken niet na
Als Inbox Storage je als klant willen binnenhalen reageren ze heel snel en zijn heel vriendelijk. Als je eenmaal klant bent wordt het anders. Als je belt krijg je altijd een telefoniste die van niets weet en de boodschap doorgeeft en er voor zorgt dat je teruggebeld wordt. Helaas wordt je nooit teruggebeld. Bovendien worden kosten in rekening gebracht terwijl je spullen al teruggebracht zijn. Vervolgens wordt er weer niet gereageerd.
Sterke punten ?
Zwakke punten Ze zijn niet slecht bereikbaar, reageren niet of nauwelijks op mails.
Niet met dit bedrijf in zee gaan !!!
Let op mensen grote oplichters ze halen reviews iedere keer weg zodat ze zelf mooie reviews kunnen plaatsen.
Als eerste hebben we een samenwerking verband aangegaan dat hebben we met Roald van inbox gedaan super grote oplichter !
Inbox storage heeft ons opgelicht om 3 maanden voor hun te werken.Daarna vraag je om je geld wordt je doorverwezen naar Jo die ook een revieuw heeft geplaatst. De eigenaar Rik blokkeert jou als je erachter bent gekomen wat zijn telefoon nummer is en je hebt direct belt en net je naam kan inspreken wordt er direct opgehangen en geblokkeerd. Hoe gaat een bedrijf zo om met mensen ? Ze reageren niet als je ze belt. We hebben dit door moeten sturen naar incassobureau wat al een jaar duurt.
Hierdoor zijn wij in de problemen gekomen financieel.
We zijn ook bezig om dit een stapje hoger aan te pakken met programma boos van Tv.
Dit kan niet hun zijn grote oplichters die jaren lang hun gang gaan om kleine bedrijven en zelf hun klanten op te lichten met de m3 wat ze klanten aanbieden klopt voor geen meter.
Klanten moeten altijd meerbetalen bij inbox, omdat ze samenwerken met incasso bureau kunnen ze je makkelijk in de kosten jagen.
LET OP MENSEN !!!
Niet in zee gaan met Inbox storage in 2017 hadden ze zelf een andere kleur en logo.
Let op grote oplichters inbox storage !!!
Sterke punten Niet met dit bedrijf in zee gaan !!!
Let op mensen grote oplichters ze halen reviews iedere keer weg zodat ze zelf mooie reviews kunnen plaatsen.
Als eerste hebben we een samenwerking verband aangegaan dat hebben we met Roald van inbox gedaan super grote oplichter !
Inbox storage heeft ons opgelicht om 3 maanden voor hun te werken.Daarna vraag je om je geld wordt je doorverwezen naar Jo die ook een revieuw heeft geplaatst. De eigenaar Rik blokkeert jou als je erachter bent gekomen wat zijn telefoon nummer is en je hebt direct belt en net je naam kan inspreken wordt er direct opgehangen en geblokkeerd. Hoe gaat een bedrijf zo om met mensen ? Ze reageren niet als je ze belt. We hebben dit door moeten sturen naar incassobureau wat al een jaar duurt.
Hierdoor zijn wij in de problemen gekomen financieel.
We zijn ook bezig om dit een stapje hoger aan te pakken met programma boos van Tv.
Dit kan niet hun zijn grote oplichters die jaren lang hun gang gaan om kleine bedrijven en zelf hun klanten op te lichten met de m3 wat ze klanten aanbieden klopt voor geen meter.
Klanten moeten altijd meerbetalen bij inbox, omdat ze samenwerken met incasso bureau kunnen ze je makkelijk in de kosten jagen.
LET OP MENSEN !!!
Niet in zee gaan met Inbox storage in 2017 hadden ze zelf een andere kleur en logo.
Oplichters. Elk jaar verhoogt Allsafe het tarief met tussen de 10 en 20%. Dit doet Allsafe zonder aankondiging vooraf en zonder dat dit is toegestaan volgens de algemene voorwaarden. Als je bezwaar aantekent krijg je de smoes dat alles duurder is geworden zonder specificatie. Weiger je te betalen tijdens je bezwaar, blokkeren ze je code en gijzelen ze je spullen. Dus alleen doen als je hun jaarlijkse greep in je portemonnee financieel kunt dragen.
Sterke punten Lekker dichtbij
Zwakke punten Ze verhogen zonder onderbouwing of beroepsmogelijkheden de huur elk jaar met minimaal 10%. Onwettelijk, maar de enige optie is naar de rechter stappen en ze gokken er op dat je dat niet doet.
Gelukkig nog niks opgeslagen bij die bende. Ze zijn goed in mooie verhaaltjes verkopen maar pas op. Voor je het heb je een mondeling akkoord waarvan ze een opname maken. Ze hebben geen 14 dagen bedenktijd omdat ze het gooien op reserveren ruimte en maken planning. Zelfs als je nog niks gepland hebt.
Ze bieden een gratis service om te downgraden maar dat is een wassen neus. De downgrade is vooral in het voordeel Inbox stoaeage. De prijs blijft namelijk hetzelfde.
Reageren zijn ze vooral goed in tijdens de presales fase. Daarna is het meestal oorverdovend stil als je ze benadert.
Lees dus vooral goed hun voorwaarden door. Dit is een bedrijf dat zich overal tegen indekt. Als een bedrijf dat nodig heeft gaat het meestal om malafide bedrijven.
Ik zou me schamen voor zo'n bedrijf te werken. De reviews op deze site spreken boekdelen. Ben blij dat ik geen kostbare spullen bij ze gestald heb. Zonde dat ik nog maanden betaal voor niks maar beter dan schade of vermist raken van spullen.
We hebben Inbox Storag ingehuurd om onze meubelen mee te nemen en op te slaan. Alexander kwam langs en hij was super met het indelen en inladen van onze meubelen. Binnen twee uur was alles in de vrachtwagen.
Wat een leuk gesprek heb ik vandaag gehad. Samuel, vrolijk en vol energie, heeft me goed geholpen, duidelijke uitleg. Denkt heel goed mee, en luistert goed. Samuel heeft goed ingespeeld op mijn wensen. Dankjewel. Gr. Sylvia
De heren Max, Robin, Nick en de man van de lift hebben snel en goed alle opgeslagen spulletjes naar boven gebracht. Binnen de tijd en volgens afspraak.
Ook de service tijdens de opslag was uitstekend. Tussendoor meerdere keren iets op kunnen halen.
Ergil heeft de reputatie van het bedrijf weer enigszins omhoog gehaald. Alwaar ik meermaals leek te kunnen fluiten naar mijn spullen, zijn deze uiteindelijk toch na lang aandringen uiteindelijk gebracht.
fraude persoonsgegevens plus o
Review over ShurgardJegens Shurgard Mij is ter ore gekomen dat er zonder mijn medeweten en toestemming een garage box op mijn naam is gezet bij uw instelling. Ik heb facturen ontvangen en wanneer ik om opheldering vroeg, werd ik met onbeschoftheid en dreigementen behandeld. Dit vormt een ernstige inbreuk op mij als consument. in de wet Het recht op transparante informatie, eerlijke marketing en contractuele eerlijkheid heeft u bij deze geschonden.Daarnaast heeft er op 17 december 2024, tussen 12:00 en 13:00 uur, een inbraak in mijn auto plaatsgevonden, wat resulteerde in aanmerkelijke schade. Deze gebeurtenis leidde tot extra financiële lasten en stress,
fraude persoonsgegevens plus o
Review over ShurgardJegens Shurgard dien ik bij deze een officiële klacht in. Mij is ter ore gekomen dat er zonder mijn medeweten en toestemming een garage box op mijn naam is gezet bij uw instelling. Ik heb facturen ontvangen en wanneer ik om opheldering vroeg, werd ik met onbeschoftheid en dreigementen behandeld.
Dit vormt een ernstige inbreuk op mijn consumentenrechten zoals vastgelegd in de Nederlandse Wet op de consumentenkoop (artikel 7:5 BW) en de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel (artikel 9). Het recht op transparante informatie, eerlijke marketing en contractuele eerlijkheid heeft u bij deze geschonden.
Daarnaast heeft er op 17 december 2024, tussen 12:00 en 13:00 uur, een inbraak in mijn auto plaatsgevonden, wat resulteerde in aanmerkelijke schade. Deze gebeurtenis leidde tot extra financiële lasten en stress,
Formeel Klacht
Review over InboxStorageIk schrijf om formeel een klacht in te dienen tegen het bedrijf Inbox Storage en om een onderzoek te verzoeken naar hun zakelijke praktijken, die misleidend en mogelijk uitbuitend lijken.
Ik heb een opslagdienst geboekt bij Inbox Storage, die niet op de gevraagde datum werd geleverd. Desondanks ben ik herhaaldelijk en agressief lastiggevallen via telefoon en e-mail met verzoeken om betaling. Deze communicatie is voortgezet ondanks het feit dat het bedrijf er niet in slaagde de dienst te leveren die ik had geboekt.
Bij verder onderzoek heb ik ontdekt dat veel andere klanten soortgelijke, en in sommige gevallen slechtere, ervaringen hebben gehad. Er lijkt een verontrustend patroon te bestaan van misleidende aanbiedingen, onrechtmatige facturering en doorverwijzing naar incassobureaus. Ik ben van mening dat Inbox Storage mogelijk werkt volgens een bedrijfsmodel dat is ontworpen om klanten opzettelijk te misleiden en hen vervolgens agressief te achtervolgen voor betalingen, zelfs in gevallen waarin de diensten niet zijn verleend.
Als journalist voor de BBC onderzoek ik deze praktijken momenteel in meer detail, omdat de situatie aanleiding geeft tot ernstige zorgen over consumentenrechten en mogelijke fraude. Gezien de ernst van deze problemen volg ik de Nederlandse Consumentenbond met klem om Inbox Storage te onderzoeken, met als doel andere consumenten te beschermen tegen het slachtoffer worden van soortgelijke praktijken.
Ik zou het op prijs stellen als u deze klacht erkent en bevestigt dat er een onderzoek zal worden ingesteld. Neem gerust contact met ons op als u aanvullende informatie of documentatie nodig heeft.
Bedankt voor uw aandacht voor deze kwestie.
Sterke punten
n/a
Niks is safe bij Allsafe
Review over All Safe🚫 Waarschuwing: Vermijd Allsafe! 🚫
Vorig jaar reed een man zomaar onze gehuurde box binnen. Ondanks jarenlange huur bij Allsafe kregen we nauwelijks hulp om de identiteit van de man te achterhalen, terwijl zij die wel kenden. De via Allsafe afgesloten verzekering wees onze claim mondeling af. Allsafe verwees ons naar de bestuurder en na een lange zoektocht lukte het ons de dader te vinden. Die verzekering wees de claim echter af omdat er water op de vloer lag. Eindresultaat: schade blijft onvergoed.
Allsafe blijkt alleen goed te zijn in het incasseren van geld, maar niet in het afhandelen van schadeclaims. Hier moet je dus absoluut niet zijn. Oh ja, en de schade aan hun box (door ons gehuurd) hebben zij wel lekker verhaald op de klant voor wie de bestuurder iets kwam ophalen... makkelijk hè?
Wees gewaarschuwd! #Allsafe #SlechteService #NietAanbevolen #Onbetrouwbaar
Sterke punten
Niks blijkt achteraf
Zwakke punten
Klachtenafhandeling
Ondeugdelijke verzekeringen verkopen
Schadeafhandeling
Onbetrouwbaar!
Eens maar nooit weer
Review over InboxStorageHet leek zo'n mooie en gemakkelijke oplossing om even tijdelijk spullen op te slaan en Inbox Storage profileert zich ook als ideale oplossing met medewerkers die je graag van dienst zijn op het moment dat je een dienst bij ze af wilt nemen.
Maar schijn bedriegt klaarblijkelijk. Vanaf het moment dat de spullen opgehaald werden, door een vriendelijke en behulpzame chauffeur dat dan weer wel, was duidelijk dat er niet de juiste 'box' was besteld en dat dit opgeschaald moest worden. Prima, geen probleem als dit anders uitvalt en begrijpelijk. Echter heeft de chauffeur een andere oppervlaktemaat aangegeven dan er uiteindelijk op een vervolgfactuur binnen kwam. Zonder duidelijke tekst en uitleg is er een factuur met een hoger oppervlaktemaat gestuurd dan afgesproken bij het ophalen.
Toen ik hierover contact heb gezocht werd het al snel duidelijk dat de klantenservice van Inbox Storage geen zin heeft in het assisteren van hun klanten maar een rigide en starre houding aan te nemen, als ze tenminste uberhaupt al reageren op berichten.
Zo vaak heb ik contact gezocht over geschillen aangaande facturen en geprobeerd om hier een schappelijke oplossing voor te vinden aangezien er onterecht een hoger bedrag werd gefactureerd dan de afgesproken dienst die aangegaan is bij het ophalen van de spullen.
Normale communicatie vanuit de klantenservice van Inbox Storage had deze afwikkeling snel en gemakkelijk kunnen maken maar door hun gebrek aan kundigheid of uberhaupt de zin om hun werk te doen heeft ervoor gezorgd dat ze mij honderden euro's extra hebben afgetroggeld en daarnaast heb ik nog steeds mijn spullen niet eens terug.
Ik vind de manier van handelen zo schandalig dat ik mij wel genoodzaakt heb gezien om hier een review over te schrijven.
Doe met de informatie wat je wilt maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. Had ik zelf maar beter de reviews over dit bedrijf gelezen, dan had ik nooit met Inbox Storage in zee gegaan en had ik mijzelf een hele hoop tijd, moeite en vooral een hoop geld kunnen besparen.
Boeven bende! Waarschuwing
Review over InboxStorageInbox storage wees gewaarschuwd! Een grote boevenbende. Om binnen te komen zijn ze poepvriendelijk. Alles kan voor een schappelijke prijs, maar dan! Telkens komen ze ermee dat er weer een bedrag bij komt. Dan moet je weer aanbetalen je krijgt geen offertes helemaal niks. Boos gebeld zogenaamd beweren ze dat de gesprekken zijn opgenomen een grote leugen! Wij hebben schijnbaar goedkeuring gegeven. Geen offertes gehad ! Hun beweren van wel want we zouden de mails 10 x geopend hebben. Grrrr ben zo boos. 😡 €563 armer krijg je geld niet terug. Ga er absoluut niet mee in zee! Pak een erkende verhuizer.
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Onbeschoft, liegen en bedriegen!
Extremely bad experience
Review over Boxie24 AmsterdamExtremly bad experience with this storage. Zero flexibility, boxes damaged, clothes and everything seems to be in a very humid place. They say your stuff are in Amsterdam and actually they put it in Amersfort. Expensive obviosly having in mind all above. I would give zero but as that is noy an option i will justify this one star with the fact that they are reoly to emails and phone calls.
Sterke punten
Non
Beware of this company
Review over Boxie24 AmsterdamI had around €3000 euros of tools stolen and had items returned loose or out of their original sealed boxes many damaged. The locks were broken from my tool boxes and four other tool boxes were never returned. I hope nobody else will have a similar experience.
Zwakke punten
Terrible customer service, Theft of goods.
Oplichterij, inboedelgijzeling
Review over InboxStorageEen grote verschrikking zodra je geld is afgeschreven.
Sterke punten
Zelfverrijking
Zwakke punten
Totaal gebrek aan fatsoen, service of zelfkritiek.
Alleen maar schade!!
Review over InboxStorageHier niet je spullen opslaan of verhuizen!!! Ik heb honderden euros aan schade door dit bedrijf!!
Ik hoop dat iedereen voordat je overweegt hiermee in zee te gaan deze review leest zodat je kan voorkomen dat jou hetzelfde als mij overkomt, dat wens je niemand.
Er is een kledingkast van 500 euro compleet onbruikbaar terug afgeleverd, tijdens het verhuizen is er een hele boel beschadigd, hoe de spullen in de karren worden opgeslagen geeft veel schade en er is tijdens het overbrengen heel onvoorzichtig omgegaan met de spullen, muren zijn beschadigd, servies ondanks correct ingepakt allemaal stuk gegaan. Als je een schadeclaim indient zeggen ze dat het je eigen schuld is. Bovendien is door de verhuizers airpods van de keukentafel meegenomen. daarna tijdens de afhandeling word je respectloos behandeld, ze zetten geen namen in de emails. Dit bedrijf heeft mij veel verdriet gebracht en geld gekost.
Inbox Storage zijn oplichters
Review over InboxStorageNa een akkoord te hebben gegeven per email op een offerte, wilde ik 8 dagen later toch afzien van het huren van de opslag. Dit kon alleen als ik 75% van de totale kosten betaalde. In de door hen voorgestelde voorwaarden stellen ze af te zien van het herroepingsrecht, echter dit kan natuurlijk niet. Inbox Storage stelt zo eigen regels om onwetende klanten zoveel mogelijk geld af te troggelen voor diensen waarvoor nooit is betaald. Daarnaast respecteren ze de Nederlandse wetgeving niet die stelt waarin het recht om af te zien van de koop 14 dagen na aankoop geldig is. Ga niet met Inbox in zee!
Wat een zooitje ongeregeld!
Review over InboxStorageNadat ik een terugbreng afspraak had ingepland (full service) kreeg ik op de dag van de bezorging een e-mail dat de bezorging geannuleerd moest worden wegens (let op): overcapaciteit.
Ik zou de dag erop een e-mail ontvangen zodat ik wederom kon kiezen uit een nieuwe datum.
Inmiddels zit al 27 dagen te wachten op deze e-mail en nadat ik de eerste keer had gebeld over de status kon de beste dame mij niet veel vertellen behalve dat planning zou 'proberen' mij 'naar voren te schuiven' in de planning.
Uiteraard gingen hier ook weer wat dagen overheen zonder dat je op de hoogte wordt gehouden dus ik belde maar weer eens een keer en dit keer werd mij medegedeeld ze mijn spullen kwijt zijn geraakt.
Met andere woorden: het is dus nooit overcapaciteit geweest maar hebben dit als excuus gebruikt.
Wees dan eerlijk want uiteindelijk was ik er toch achter gekomen.
Hun excuus was: tijdens het overgaan naar een nieuwe systeem is uw unit nummer niet meegegaan in het nieuwe systeem. Of deze uitspraak waar is laat ik even in het midden maar ok, ik gaf ze het voordeel van de twijfel.
U begrijpt dat ik hierna wederom geen enkele update kreeg over de zoektocht naar mijn spullen en jawel... vorige week belde ik weer en kreeg ik te horen dat ze halverwege waren met zoeken.
We zijn een week verder en vanmorgen heb ik voor het laatst contact met ze gehad, telefonisch en per chat en ik was vandaag zo pissen off!
De medewerkster vroeg naar mijn ID-nummer en die had ik niet bij de hand.
Ik vroeg of ze niet kunnen zoeken op achternaam, maar dat kunnen ze niet want ze hebben een ID-nummer nodig.
Ok, prima maar dan kunnen jullie toch wel zoeken op postcode en huisnummer?
Nou nee, dat kunnen wij niet want wij hebben echt uw ID-nummer nodig...
WTF is dit voor waardeloos en amateuristisch bedrijf dat je niet eens de klantgegevens kan opzoeken op naam en/of postcode...
Los daarvan heb ik vandaag geen antwoord gekregen hoever ze al zijn met zoeken naar mijn spullen: er wordt vandaag of morgen contact met u opgenomen.
Ik heb vandaag wel geeist dat ze mijn 150 Euro bezorgkosten moeten crediteren en ik stuur ze nog een e-mail dat ik alvast een compensatie wil omdat ze mijn spullen zijn kwijtgeraakt.
Zo te lezen zijn er meerdere mensen geweest met hele slechte ervaringen en persoonlijk raad ik iedereen af om je spullen hier op te slaan.
Huur liever een opslag bij een ander bekend/erkend bedrijf want dat bespaart je heel veel ellende!
Zwakke punten
Telefonisch lang in de wacht
Komen hun afspraken niet na
Stelletje oplichters!
Review over InboxStorageAls Inbox Storage je als klant willen binnenhalen reageren ze heel snel en zijn heel vriendelijk. Als je eenmaal klant bent wordt het anders. Als je belt krijg je altijd een telefoniste die van niets weet en de boodschap doorgeeft en er voor zorgt dat je teruggebeld wordt. Helaas wordt je nooit teruggebeld. Bovendien worden kosten in rekening gebracht terwijl je spullen al teruggebracht zijn. Vervolgens wordt er weer niet gereageerd.
Sterke punten
?
Zwakke punten
Ze zijn niet slecht bereikbaar, reageren niet of nauwelijks op mails.
LET OP! INBOX ZIJN OPLICHTERS
Review over InboxStorageNiet met dit bedrijf in zee gaan !!!
Let op mensen grote oplichters ze halen reviews iedere keer weg zodat ze zelf mooie reviews kunnen plaatsen.
Als eerste hebben we een samenwerking verband aangegaan dat hebben we met Roald van inbox gedaan super grote oplichter !
Inbox storage heeft ons opgelicht om 3 maanden voor hun te werken.Daarna vraag je om je geld wordt je doorverwezen naar Jo die ook een revieuw heeft geplaatst. De eigenaar Rik blokkeert jou als je erachter bent gekomen wat zijn telefoon nummer is en je hebt direct belt en net je naam kan inspreken wordt er direct opgehangen en geblokkeerd. Hoe gaat een bedrijf zo om met mensen ? Ze reageren niet als je ze belt. We hebben dit door moeten sturen naar incassobureau wat al een jaar duurt.
Hierdoor zijn wij in de problemen gekomen financieel.
We zijn ook bezig om dit een stapje hoger aan te pakken met programma boos van Tv.
Dit kan niet hun zijn grote oplichters die jaren lang hun gang gaan om kleine bedrijven en zelf hun klanten op te lichten met de m3 wat ze klanten aanbieden klopt voor geen meter.
Klanten moeten altijd meerbetalen bij inbox, omdat ze samenwerken met incasso bureau kunnen ze je makkelijk in de kosten jagen.
LET OP MENSEN !!!
Niet in zee gaan met Inbox storage in 2017 hadden ze zelf een andere kleur en logo.
Let op grote oplichters inbox storage !!!
Sterke punten
Niet met dit bedrijf in zee gaan !!!
Let op mensen grote oplichters ze halen reviews iedere keer weg zodat ze zelf mooie reviews kunnen plaatsen.
Als eerste hebben we een samenwerking verband aangegaan dat hebben we met Roald van inbox gedaan super grote oplichter !
Inbox storage heeft ons opgelicht om 3 maanden voor hun te werken.Daarna vraag je om je geld wordt je doorverwezen naar Jo die ook een revieuw heeft geplaatst. De eigenaar Rik blokkeert jou als je erachter bent gekomen wat zijn telefoon nummer is en je hebt direct belt en net je naam kan inspreken wordt er direct opgehangen en geblokkeerd. Hoe gaat een bedrijf zo om met mensen ? Ze reageren niet als je ze belt. We hebben dit door moeten sturen naar incassobureau wat al een jaar duurt.
Hierdoor zijn wij in de problemen gekomen financieel.
We zijn ook bezig om dit een stapje hoger aan te pakken met programma boos van Tv.
Dit kan niet hun zijn grote oplichters die jaren lang hun gang gaan om kleine bedrijven en zelf hun klanten op te lichten met de m3 wat ze klanten aanbieden klopt voor geen meter.
Klanten moeten altijd meerbetalen bij inbox, omdat ze samenwerken met incasso bureau kunnen ze je makkelijk in de kosten jagen.
LET OP MENSEN !!!
Niet in zee gaan met Inbox storage in 2017 hadden ze zelf een andere kleur en logo.
Let op grote oplichters inbox storage !!!
Slecht
Review over ShurgardSlechte service en slechte communicatie
Oplichters
Review over AllSafe Amsterdam-CentrumOplichters. Elk jaar verhoogt Allsafe het tarief met tussen de 10 en 20%. Dit doet Allsafe zonder aankondiging vooraf en zonder dat dit is toegestaan volgens de algemene voorwaarden. Als je bezwaar aantekent krijg je de smoes dat alles duurder is geworden zonder specificatie. Weiger je te betalen tijdens je bezwaar, blokkeren ze je code en gijzelen ze je spullen. Dus alleen doen als je hun jaarlijkse greep in je portemonnee financieel kunt dragen.
Sterke punten
Lekker dichtbij
Zwakke punten
Ze verhogen zonder onderbouwing of beroepsmogelijkheden de huur elk jaar met minimaal 10%. Onwettelijk, maar de enige optie is naar de rechter stappen en ze gokken er op dat je dat niet doet.
Onbetrouwbare bende
Review over InboxStorageGelukkig nog niks opgeslagen bij die bende. Ze zijn goed in mooie verhaaltjes verkopen maar pas op. Voor je het heb je een mondeling akkoord waarvan ze een opname maken. Ze hebben geen 14 dagen bedenktijd omdat ze het gooien op reserveren ruimte en maken planning. Zelfs als je nog niks gepland hebt.
Ze bieden een gratis service om te downgraden maar dat is een wassen neus. De downgrade is vooral in het voordeel Inbox stoaeage. De prijs blijft namelijk hetzelfde.
Reageren zijn ze vooral goed in tijdens de presales fase. Daarna is het meestal oorverdovend stil als je ze benadert.
Lees dus vooral goed hun voorwaarden door. Dit is een bedrijf dat zich overal tegen indekt. Als een bedrijf dat nodig heeft gaat het meestal om malafide bedrijven.
Ik zou me schamen voor zo'n bedrijf te werken. De reviews op deze site spreken boekdelen. Ben blij dat ik geen kostbare spullen bij ze gestald heb. Zonde dat ik nog maanden betaal voor niks maar beter dan schade of vermist raken van spullen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Super service
Review over InboxStorageWe hebben Inbox Storag ingehuurd om onze meubelen mee te nemen en op te slaan. Alexander kwam langs en hij was super met het indelen en inladen van onze meubelen. Binnen twee uur was alles in de vrachtwagen.
Super service.
Super service van Inbox Storag
Review over InboxStorageOntzettend tevreden over de service bij Inbox Storage.
- Op tijd ✅
- Helpen met tillen ✅
- Antwoord op alle vragen ✅
- In record-tijd alles in de wagen ✅
Al met al, top, met dank aan super team Max & Fuad!
Wat een leuk gesprek heb ik va
Review over InboxStorageWat een leuk gesprek heb ik vandaag gehad. Samuel, vrolijk en vol energie, heeft me goed geholpen, duidelijke uitleg. Denkt heel goed mee, en luistert goed. Samuel heeft goed ingespeeld op mijn wensen. Dankjewel. Gr. Sylvia
Super great & flexible!
Review over InboxStorageSuper flexible, helpful, communication great, even did things extra, super!! Define recommend to all!!
Aanrader!!
Massive thanks to Peter and Alex
Top service
Review over InboxStorageDe heren Max, Robin, Nick en de man van de lift hebben snel en goed alle opgeslagen spulletjes naar boven gebracht. Binnen de tijd en volgens afspraak.
Ook de service tijdens de opslag was uitstekend. Tussendoor meerdere keren iets op kunnen halen.
Max,Willem en Eric Top gewerkt
Review over InboxStorageSuper snel en goed verpakt Top Service
Quick and really friendly
Review over InboxStorageQuick and really friendly service from Max and Alex. I would definitely recommend
Met Ergil heb je geluk!
Review over InboxStorageErgil heeft de reputatie van het bedrijf weer enigszins omhoog gehaald. Alwaar ik meermaals leek te kunnen fluiten naar mijn spullen, zijn deze uiteindelijk toch na lang aandringen uiteindelijk gebracht.